Svar på kommentar

Sop om Dagen:

Elenor <3 vad säger skolan/studievägledaren förresten? är skolan/hon negativ till din bebis eller är dom/hon schyssta? haha kan vara bra att veta, har faktiskt undrat hur skolan skulle reagera ifall man blev gravid... puss


Kul att någon vågar fråga frågor! :)
Jadu, de är positiva och lärarna mina har verkligen brytt sig och varit förstående hittills iallafall. De försöker komma på lösningar och lyssnar faktiskt på en när man vill prata. Elenor försöker hjälpa mig så mycket hon kan med lösningar på skolgången och trots att jag var skeptisk till en början till vissa saker eller idéer hon hade så har jag tagit till mig och kommit fram till att hon har rätt i mycket. Så hon är mycket till hjälp! Haha jaa, inte varje dag man blir gravid heller så förstår att du har undrat ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att höra att de reagerar bra :). Men hur blir det med sista året på gymnasiet då? Med betygen och ämnena?

2010-12-13 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0