Dagen

Redan torsdag eftermiddag! Tiden går så sjukt fort.. Snart ska ni fasiken få en magbild också. Måste hitta sladden, måste hitta sladden. M kommer hit strax. Senare blir det hemgång till mamma för min del, ska ju vara kattvakt i helgen, börjar idag! Det där med att byta i kattlådan nu är jag är så himla luktkänslig blir en upplevelse haha. Jag kommer nog på en lösning på det problemet också.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu hehe. Naturkunskapsprovet gick som väntat. Inte alls. Svarade på en del frågor, men tvivlar på att jag klarar det. Tyvärr. Men en bra sak som jag gjort idag är iallafall att jag har bokat ny tid hos studievägledaren som förövrigt är skön alltså haha!

Nej nu kommer M strax, måste ner och öppna. Wish me luck.
<3

Kommentarer
Postat av: Sop

Elenor <3 vad säger skolan/studievägledaren förresten? är skolan/hon negativ till din bebis eller är dom/hon schyssta? haha kan vara bra att veta, har faktiskt undrat hur skolan skulle reagera ifall man blev gravid... puss

2010-12-09 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0