Jar of hearts

Sitter i soffan i min extremt stora tröja, under täcket och bara myser. Småsjunger med i Cristina Perri's låt 'Jar of hearts' och kollar på PLL. Ska alldeles strax rensa ut handdukar och sängkläder som är slitna/icke behövandes.
Tvätten är tvättad och hängd, blir väl en till maskin sen när männen kommer hem från dagens bravader.
 
Blir färdigmat ikväll, men inte såndär onyttig typ av färdigmat, utan bara mat som redan är klar! Tog nämligen fram korvstroganoff från frysen imorse som mormor har gjort till oss (det allra bästa med att käka middag hos dem är att man alltid får med sig matlådor, vilket säger sig självt är väldigt behövande för oss).
 
Har flertalet telefonsamtal jag måste komma igång och ringa idag. Eller okej två stycken. Till 3 och Danderydssjukhus. Får se hur det går med det då.
 
Nej nu börjar det klia i mina fingrar, så ska upp å göra lite nytta innan mina liv kommer hem.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0