Lista

Hade tänkt att göra en lista på grejer jag vill göra detta år, men eftersom jag redan är inne på klichéer så kan jag lika gärna go all in på klichéeidén och göra ett test ifrån typ bilddagboken istället!

Höll du några utav dina nyårslöften? Ja, jag började ta hand om min kropp och träna/äta bättre.
Tror du 2012 kommer bli lika bra? Jag tror faktiskt att 2012 kommer bli ännu bättre (om det ens är möjligt)
Har du förlorat någon kompis detta året? Ja, en vän som jag var ganska nära, vi kunde blivit ännu bättre vänner.
Vad kommer du sakna från 2011? Småbebistiden, gravidmagen, känslan att vara nykär, studenten.
Nämn en positiv sak från 2011? En? Hmm.. Att jag trots bara tio dagar innan BF faktiskt sprang ut, precis som alla andra på sin studentdag.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och barnkläder.
Finns det någonting du ångrar med 2011? Ja, början av året hade jag kunnat visat mig mognare än vad jag gjorde.
Lärde du dig något nytt under 2011? Jag har lärt mig otroligt mycket, både om mig själv, min omgivning och hur det är att ha barn!
Bästa köpet? Iphonen.
Blev du kär i år? Ja, och inte litegranna heller!
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 27/5, 1/6 och framförallt 15/6.
Dog någon som stod dig nära? Nej, sådant kan vi skippa detta år också.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn, men det kanske inte räknas?
Vad var din största framgång 2011? Stod på mig själv genom hårda tider och ord.
Största misstaget? Impulsiviteten i början av året.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Typ oftare än oftast när jag var gravid. Efter det har jag knappt varit förkyld.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Innan Maj månad mådde jag sådär och var därför ledsen väldigt mycket. Men i början på Maj blev livet allt gladare och gladare.
Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig i skolan och jobbat/sparat pengar, sovit.
Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat på saker jag inte kunde göra någonting åt.
Hur tillbringade du julen? Med min underbara familj.
Största musikaliska upptäckten? Christina Perri's låt "A thousand years" måste jag nog säga. Fast nä, Moa Lignell från Idol är nog fan högst på listan.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? På min födelsedag tog vi det lugnt, tror vi hade lite fika å mys och åt smörgåstårta om jag inte minns fel.
Har du några nyårslöften? Vara en bra mamma, flickvän, dotter, vän, barnbarn.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kära vän Daniel och hans fina Ida fick en liten Lucas i Mars.
Vilka länder besökte du? Jag hängde i Sverige hela året
Favoritprogram på TV? Idol.
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012? En MINST lika bra del 2 på Breaking Dawn, som del ett var.
Vad ser du mest framemot med år 2012? Nya äventyr i Marcus utveckling, mys med älskling, egentid i min lägenhet, att jag fyller 20 och ska fira med dunder och brak, Marcus ettårsdag, min och älsklings ettårsdag, jag kan fortsätta hur länge som helst..


ÅH vad jag älsklar min familj. Snart ska jag lägga mig bredvid min stora kärlek och gosa in mig och verkligen hoppas på att jag kan ligga kvar där tills mitt lilla stora hjärta vaknar och ska ha mat och sedan somnar om i sin egen säng så jag kan återgå till att ligga sked med stora hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0