Pianokåt

Sitter och funderar lite samtidigt som jag lyssnar på mysig musik. Babe är påväg hem och Marcus sitter äntligen och leker lite för sig själv. Tror det är tänder på gång faktiskt. Måste börja klä på mig någonting annat än ett linne snart känner jag.

Men psykbryt som in i bomben får jag eftersom jag inte längre har några som helst tjocka leggings som passar. Måste köpa mindre storlek, men har ingen lust att gå och handla sådant själv, sjukt tråkigt för både mig och Marcus. Kanske kan lura in Andreas på typ H&M med oss nu när vi ändå är iväg och handlar!

Är sugen på att baka i min cupcakesmaskin jag fick i julklapp, men jag får nog vänta med det tills jag flyttar in i lägenheten. Kan bjuda över lite folk på "gofika" ;).

Varför jag skrev nu, var för att jag har i snart ett år velat ha ett piano, om det får plats, ska jag verkligen försöka se till att jag får dit ett, till nya lägenheten alltså. Tror att det skulle fylla både mina och Marcus dagar med lite lugn. Jag får lära mig nytt, Marcus får prova och även sitta med när jag spelar. Ska verkligen försöka få det hända!

Sitter nu och väntar på att min lillebror ska komma hem med taxin, sedan kommer Andreas hem. När även mor min kommit så åker jag och babe iväg en stund, med eller utan Marcus vet jag inte ännu. Tror det blir bäst om han följer med faktiskt. Jisses vad jag skriver strunt nu..

Vad vill ni läsa om?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0