Tryck på F5 om du inte sett den nya designen ännu. Den är mycket enklare och fräschare!

Hello my friends. Hade tänkt att smsa min lilla bollgroda Sandra för att se om hon äntligen är hemma, men laddaren ligger några meter bort, vid Marcus som sover och jag är för jävla lat för att resa på arslet och hämta den. Åh så positiv man kan vara :).

Denna dag har varit lugn, egentligen lite för lugn, men det är okej idag. Börjar träningen igen nästa vecka, jag funderar även på att försöka köpa månadskort på friskis dessutom, så jag kan träna mer varierat på olika ställen. Passträning i sådana fall. Får se vad det kostar och så. Kanske kan önska mig det i födelsedagspresent?

Har tagit massor utav söta och knäppa bilder på lillhjärtat med systemkameran idag! Han är så fin. Ska försöka lära mig hur man för över foton till lilla datorn, för att sedan föra över hit till den större datorn för att slutligen visa er finfina bilder på en mycket söt pojk.

Ska in och kolla på friskis hemsida nu efter en prislista. Har även beställt lite blanketter från skatteverket och försäkringskassan, får se när dem kommer :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Adela

fin blogg gumman :)Kul att läsa om vad du gör nuförtiden! Kika gärna in i min :D kramisar

2012-01-05 @ 02:05:41
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0