Raggsockor

Godkväll allesammans!
Sitter återigen på arslet i soffan här uppe med Grey's igång, Marcus i sin säng lekandes och Andreas sovandes i vår säng. Imorgon ska jag packa mer, inget gjort idag, men imorgon blir det gjort! Jag vill få allting klart så man kan vara lugn inför söndag då jag och lillskrutt flyttar in! :)

Sitter och käkar lite mörk choklad som förövrigt var kanongod! De brukar vara så beska/bittra, men denna var god. Inte så mörk då kanske ;).. Ska efter detta avsnitt sätta igång High School Musical. Ska bli intressant att se vad man tycker om de filmerna nu, jämfört med när de kom ut och man var helt totalt förälskad.

Åh en grej som jag stör mig satan på är de människor som skriver ut grejer, sen undrar folk vart grejen/tidningen/tröjan, ja whatever kommer från - så får man antingen någonting drygt svar involverat ":P"-gubben, eller inget svar alls. Ville bara säga det. Haha. (Nej är inte drabbad av det själv för tillfället, bara kom och tänkte på det).

Ska försöka hinna med att ta lite fler bilder på Marcusparcus imorgon, funderar på att se om han kan ha sina jeans han fick i julklapp. Jättefina! Hoppas på han kan ha dem nu hehe. Måste ringa BVC och försäkringskassan imorgon också. Mycket på gång med andra ord.


Åh saknar högstadiet när jag ser den här bilden! Jag och min dåvarande bästa killkompis Adam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0