Pladderipladderipla

Hur i hela friden ska jag klara mig utan mammas goda mat dag in och dag ut?! Får leva på min thaigryta kanske. Är ungefär det jag vet att jag kan laga haha. Käkade precis korvstroganoff med ris, åh så gott det var.

Marcus ligger och pratar med sina gosedjur i spjälsängen som på dagarna fungerar perfekt som lekhage. Han är så sjukt söt när han ställer sig upp, börjar glädjetjuta för uppmärksamhet och ger en världens största leende när man tittar åt hans håll. Underbar känsla att vara mamma, att älska någon annan mer än vad man någonsin kommer älska en vän, partner, ja allt. <3

Sitter återigen och kollar på GA, ska kanske käka lite glass snart, vem vet? Jisses jag vet verkligen inte alls vad jag ska skriva om i bloggen längre. Kanske blivit helt slut i huvudet så jag inte vet hur man skriver. Ska iallafall överföra lite (mycket) bilder från systemkameran till denna dator (och min pappas dator som jag kommer ha hos honom) på Marcus. Lite redigering och sånt. Ska även ta nya bilder på honom, när han ligger på sin björnfäll! Blir nog superbra. Sen måste jag byta del i vagnen, han är väldigt för stor för att ha kvar liggdelen, trots att han fortfarande får plats. Ska se om mamma har den i förrådet eller om vi inte fick med någon sådan. Då blir det att sälja denna pärla på blocket och sedan köpa en sittvagn - ny eller begagnad spelar mig ingen som helst roll.


Älskar dig Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0