Party's in tha house

Hello, ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Väntar på svar från några festlokaler nära Huddinge. Skulle nämligen behöva boka en snarast eftersom det snart är dags för min 20års fest! Kommer bli AWESOME tror jag. Middagen med världens bästa tjejer som äger rum innan alla andra partyglada kommer är redan planerad och klar. Eftersom jag inte bara fyller 20 utan även 5 (29 februari) så kommer det självklart bli lite lekar och bus. ÅH jag kunde inte längta mer! (Omg jag stavade länkta först..)

Godnatt mina fina, ska även kika efter fungerande pianon på blocket imorgon, se om något bortskänkes eller sådant. Är så sjukt sugen på att börja spela igen! Kanske även komma igång med sången i samband med det då också. Vore epic.

Nu måste jag verkligen sova, annars kommer jag inte orka packa, tvätta å hänga tvätten, ringa massa samtal osv imorgon. Fuck jag glömde boka motivationsmöte idag... Aja får lägga till det på min osynliga "to do list".

Puss på er, här kommer en bild på min exceptionellt underbart glada son som togs förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0