Nothing to lose

Godnatt. Är verkligen inte på humör för att skriva men gör det för er skull ändå :)

Imorgon har jag inte direkta planer alls. Blir väl mys (haha råka skriva mus först) med mamma å Keijo för min och Marcus del. Ska ta mig i kragen och packa en flyttlåda imorgon också.

Vi sitter och kollar på UFC just nu, vilket verkligen äger såhär på kvällen. Speciellt när man är på dåligt humör ;).

Har fan stor lust att smsa med folk, förstår inte varför eftersom jag alltid är lååångsam på att svara på sms haha. Men verkar som att folk sover nu. Jaja ska sluta pladdra nu känner jag, hade dock varit riktigt gött med en utgång ikväll med lite sköna människor :). Men set får vi ta någon annan gång.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0