Massa tjatter, inga bilder

Hello!
Sitter i soffsängen och kollar runt på internet. Har varit vakna idag sedan 8.30 och vi är helt slut. Eller ja inte Marcus eftersom han sov en och en halv timme och vaknade för ett tag sen. Pigga sötnos! Jag skulle mer än gärna sova litegranna, passa på nu innan måndag. Var ju på motivationsmöte klockan halv tio i morse och vi kom överens om att jag ska börja träna och käka rätt igen på måndag. Nu när jag mår bra igen..

Så igår blev min sista fettomeny på Donken (sallad kommer jag kunna käka utan krutongerna och brödet), gott som fan och idag blir det min sista underbara mammamåltid! Ska nämligen hem till henne och Keijo ikväll för att käka ostpanerad kalvschnitzel (jag kommer aldrig kunna stava till det) med potatis och gräddsås. Underbart! Stannar även där över natten.

Ska även passa på att fota lite när jag ändå är där, behöver lite nya finfina bilder på min sötnosiga son! Snart 8 månader den lilla rackaren.. Tiden bara flyger iväg :) För ett år sedan hade jag precis gått halva graviditeten, hade hoppat av en del kurser i skolan och hade världens problem med att gå/röra mig som bara blev värre haha. Skönt att han är ute hos mig nu, var bara massor med problem med graviditeten (nästan iaf).

Håller även på och funderar lite på min 20årsfest, kommer bli awesooome hoppas jag! Lokal bokad, evenemang klart, men har resten att fundera ut. Kommer bli en temafest, men tror det bara blir på middagen innan faktiskt.

Nåväl, nu ska jag pissa å sen spela Sims. PS. Saknar min älskling. DS.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Svar: Hej! Såg att du var intresserad av USA tröjan :) jag har den längre ner! Men hur mycket kan du ge för den? Kram Frida.

2012-01-31 @ 21:12:03
URL: http://fridasclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0