Long time, no see

Har ändrat min design på bloggen här nu. Orkar inte med Myshowroom längre, det sög där. Eller egentligen inte men jag vill kunna fixa och trixa som attans med designen och det fungerade inte för mig där. Får se när den kommer upp då, för just nu är den inte uppe. Nödvändigt för er att veta? No.

Sitter och kollar på Grey's Anatomy som jag fick i julklapp. Alla sju säsonger som finns ute har jag här hos mig. Känns ganska freakin' underbart! Är dock redan på säsong fem nu, vilket suger lite sådär jättemycket. Men det är nu det intressanta börjar, när Izzie upptäcker att hon är sjuk och George dör osv. Spoiler för er som inte har sett det ännu, men det är väl ändå två år sedan det gick på tv om jag inte missminner mig?

Borde väl vara en ansvarsfull mamma och sova nu när min son ligger och sover så sött i sin egen säng, men nej, rebellen själv ska sitta uppe tills ögonlocken inte kan hålla sig uppe längre. Det låter som en superbra idé måste jag säga!

Imorgon ska jag och mamma flyttpacka lite av mina saker för att sedan åka med det till pappa. Snart flyttar jag hemifrån. Det är ganska galet sjukt egentligen. Ska lämna min allra bästa vän som känner mig bäst utav alla människor på denna planet. Min underbara mamma. Blir jobbigt som fan, men vi bor inte direkt långt ifrån varandra och telefonerna fungerar ju någon extra mil ifrån haha. Jobbigast blir tvätten, eftersom jag måste lära mig tvätta i tvättstuga istället för att ha bekvämligheterna hemma i lägenheten istället.

Det som även det känns i hjärtat är att min älskling inte flyttar med mig och min lilla älskling. Inte ännu. Men förhoppningsvis om ett tag kanske. Så just nu blir jag och lillskrutt ensamma på vardagarna och fulländade på helgerna <3.

Nu ska jag sluta pladdra och börja skriva kortare inlägg med fler bilder. Typ. Haha. Har btw endast handlat EN SAK till mig själv på mellandagsrean iår. Snälla säg att jag är världens bästa?
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0