Kom ihåg mig då

Åh, fin stund just nu. Sitter ensam här nere i vardagsrummet nu. Lyssnar på min vän Tim's spellista "Varva ned" på Spotify. Känner mig väldigt lugn nu. Vilket är skönt då jag inte mår sådär jättetoppenbra. Hade tänkt att om en stund kolla på det nya avsnittet av Pretty little liars!

Imorgon kommer även Grey's Anatomy, Jersey Shore och The Secret Circle, så det blir väl en seriekväll imorgon! Får hoppas på att det kommer fler avsnitt av andra program på lördag, så jag har någonting att göra även den kvällen ;).

Annars blir det bara att packa ned mer saker i flyttkartonger, samt kläder i IKEA-kassar. Snart flyttar jag ju!

Nu kommer min man ner, får hoppas jag kan kolla på PLL ändå hihi. PUSS

Kommentarer
Postat av: Cicci

Har du sett mitt sms? Annars är den ca 1,5m lång o va 1m bred. Vi har den i vardagsrummet intill väggen :)

Om du vill ha den får du den i present av oss :)

Kram

2012-01-05 @ 22:13:18
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0