Jag är trött och gnäller hur mycket jag vill.

Godmorgon!
Sitter och kollar på GA, ovanligt va? Marcus ligger i spjälsängen och leker. Just nu sprakar det även i blöjan hör jag haha. Idag blir det först vila, sedan ta tag i flyttpackningen del 1. Får se hur långt vi kommer, mor min sa att vi inte hade så många kartonger så vi får se hur mycket som går ner.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just för tillfället, är så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Försökte få Marcus att sova hos mig, men icke sa nicke, det skulle han bestämt inte göra. Så jag håller på och tröttar ut honom just nu, sedan blir det lite gröt/ersättning (beroende på hur trött han är), för att sen söva honom så vi båda får lite sömn haha.

Fortfarande jobbig jävla mensvärk och har inga som helst smärtstillande tabletter hemma. SUG. Livet är allt bra idag haha. Känns som att jag har gråtit ett dygn ungefär, kan nästan inte hålla ögonen öppna alls.

Nej nu tänker jag inte skriva mer, ska stoppa in nappen i bebis mun och sedan se om hans smågnäll betyder sovtime! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0