I'm pale

Halvgod morgon idag. Trött som ett as, ont i halsen. Lite pist off att jag missade matchen som vi vann, lite pist off för annat också. Jag gillar inte riktigt att drömma faktiskt. Jag är en sådan som drömmer flera drömmar varje natt, så fort jag vaknar till kommer en ny dröm upp i hjärnan på mig. Jag blir så fundersam och tankspridd när jag har drömt någonting, jag gillar det inte speciellt mycket.

Det är sjukt att man kan känna, äh vafan jag bryr mig inte alls om det där och sedan när det väl händer så känns det som att ingenting annat är viktigare än det i hela världen. Det är lite sådana grejer som far omkring i mitt huvud. Kanske beror det på att jag är redigt trött. Jag vet inte.

Idag blir det iallafall att pussa lite på Andreas innan han åker ut till sig för helgen, sedan packa lite om jag har någon riktig ork till det. Har ändå bara en och en halv kartong att fylla här nu så det ska jag väl ändå ta och orka göra någon gång idag.

Kanske får finbesök ikväll om jag har tur! Kära Sandra. Det får vi se senare, när hon slutat jobba :).

Ska kolla lite serier nu Jersey Shore först, sen får vi se. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0