Goddag!

Goddag mina vänner!
Idag är en bra dag, trots att jag är förkyld, igen.. Nikita kommer hit om en halvtimme typ, sedan ska vi väl mysa med lillgosen som just nu ligger och sover. Han har feber stackarn :( Haha bara för det så vaknade han nu! Väldigt trött, men han har inte lika mycket feber nu, fått alvedon.

Jag har inte hunnit kolla hur man lägger in fotona till datorn (man gör det typ via minneskort, inte någon sladd tydligen). Men jag ska kolla där uppe i lådan ändå, om det kanske finns någon sladd så det blir mycket lättare för mig.

Bara 11 dagar kvar tills jag och Marcus flyttar nu då! Känns riktigt mäktigt och kul, äntligen får jag växa och känna mig vuxen på riktigt. Starta ett liv.

Här bjuder vi på lite nytagna bilder på mig och min lilla solstråle!


Haha, världens snyggaste människor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0