Fredagen den 13

Jahapp. Är det inte idag allting ska gå precis tvärt emot det man själv önskar eller vill? Brukar ha otur sådana dagar som dessa, men någonting sådant känner jag inte av idag. Tre rätters husmanskost står på menyn ikväll hemma hos min mormor och morfar med fler.

Det snöar btw ute, kanske var det någon liten själ någonstans som helt hade missat det? :) Just nu håller jag på och kollar på film, har precis börjat men ska snart kolla vad jag ska ha på mig ikväll och sedan börja fixa mig. Vet inte riktigt hur jag och Marcus kommer till mormor och morfar, men det återstår att se. Kanske borde ringa dem och höra haha.

YES, nu blir det att byta bajsblöja numero 3 för dagen!





TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0