Bitterfitta

Gaaah. Jag har tråkigt, det är verkligen inte kul att packa ner saker i lådor. NEJ. Helt totalt oorganiserat dessutom, bara försöker få ner all skit nu så det är klart på lördag när vi ska börja bära in alla kartonger. Vill hellre ta en lång och jättegalet varm dusch. Eller kolla på någon film, alldeles för mig själv! Eller med Andreas om han vill.

Fast om en kvart börjar Gordon Ramsey's best restaurant och det tänker jag inte missa. Så det blir att ultrapacka nu igen och sedan gå ner och kolla på tv.

Blir nog bara denna kartong som är halvfull, eftersom jag är så pass blåst att jag inte fattar hur man får ihop en sådan där kartong. Nej jag tänker inte ens försöka..

Är på dåligt humör idag också btw, som ni kanske märker haha.. Hormoner och mensvärk som ställer till det för mig nu tror jag. Har iallafall käkat asgod köttfärssås och spagetti till middag. Ska gå och fortsätta packa nu tänkte jag, puss på er trevliga och icke dryga människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0