9 januari 2012

Hello, I'm back! Hade som sagt ingen dator i helgen och det är riktigt frustrerande att skriva blogg via mobiltelefonen. Men anyway, here I am. Mycket engelska.. Marcus sitter i sin säng och leker, jag sitter och kollar på Grey's Anatomy och min käresta kommer hem om inte alltför lång tid! Ska mysa in mig i hans famn hade jag tänkt. Galet vad jag älskar den mannen <3. Idag har jag inte gjort så mycket, jag måste fan packa snart, det ser ut som helvete i mina rum. Har iaf fixat lite i köket, så någonting har jag iallafall lyckats göra. Mamsen kommer hem snart och ska laga kyckling i currysås med ris. Jag har varit så sjukt sugen på det ett bra tag nu, så ringde hon idag på förmiddagen och bad mig ta upp kyckling. OM jag blev lycklig! Nu ska jag gå och hämta min lilla gnällpojke som vill ha uppmärksamhet, klä på mig nå vettigt och sedan gå ner för att vara lite social (vilket jag inte varit på några dagar - rolig tjej - not). Det går inte att lägga upp bilder? wtf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0