18 januari 2012

Hej.

Åh vilket hej jag skrev! Helt galet glatt eller hur. Ska snart kolla på Sveriges mästerkock på tv4play, since jag matade lillskrutten med grötpuré precis när det började haha. Han har även en ny fruktfavorit! Nestlés fruktpuré med smak av hallon, blåbär och äpple. Funderar på att prova duscha med honom själv, fast jag ångrade mig redan när jag skrev det.. Är nog ingen bra idé alls faktiskt.

Kan inte lägga upp några nya bilder för tillfället tyvärr.. Ska iallafall sno Andreas dator imorgon och föra över lite foton till denna stora dator, så jag kan uppdatera er med lite sötnosbilder på Marcus. Tills dess får ni nöja er med väldigt gamla godingar på mig and my friends :)

PUSS på er. Tror jag faktiskt ska spela lite sims ikväll om jag inte fortsätter kolla på OC. Den som lever får se.

Imorgon blir det SÖS och sedan ska jag bara ta det lugnt med Marcus. Kanske vi tar en liten promenix eller så, I don't know yet. Tror jag ska gå till Itrim faktiskt. Måste fan boka tid nu. Inte bara för motivationssamtal, utan även en gruppträff som jag missade i torsdags. Jaja, kanske inte så intressant för er att veta :P.



Nä nu ska jag återgå till mitt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0