12 januari 2012

Goddag allesammans!

Idag är det en vanlig lugn och tråkig dag. Längtar verkligen tills på söndag då jag flyttar in i min egna lägenhet! Ska bli så sjukt kul. Men ska man typ bjuda hem folk å sånt där? Vet inte riktigt hur det där fungerar när man är nyinflyttad :P. På lördag ska alla grejer in och upp hade jag tänkt mig. Annars får jag vänta med att packa upp tills på måndag.

Ska börja packa ner mina kläder sen i eftermiddag, i IKEA-kassar, får väl se hur många sådana det blir utav alla min kläder haha.

Lilleman sitter i sin matstol och rapar mest hela tiden. Suger på en handduk just nu haha. Tror att han kommer somna snart, vilket skulle vara bra för oss båda, så jag kan fixa lite här hemma utan att behöva bära runt på gnällspiken :). Nej förlåt, älskade gnällspik menar jag ju såklart!

Vet fortfarande inte vad jag ska skriva om alltså. Det enda jag tänker på just nu är thaimat och gröna äpplen. Måste ringa och påminna mamma att köpa äpplena sen!

Aja ska gå och göra lite nytta nu istället för att prata om absolut ingenting :P.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0