10 januari 2012

Goddag fina!
Eller eftermiddag kanske det är nu.. Ska så snart kärleken kommer hem/Marcus slutar upp med att vara kinkig börja packa de kartonger som står tomma. Idag har jag fixat i köket. Sedan myst med lillskrutt, som förövrigt inte alls har lätt för att vara nöjd idag, ingenting passar lilla mannen. Eller jo, att tugga på haklappen fungerar, så det sysselsätter han sig med nu :)

Jag och babe ska åka iväg sen och handla lite mat till Marcus och lite frukt till mig. Ska ringa Itrim sen också och boka ett motivationsmöte så snart som möjligt. Helst typ imorgon, så jag kan ta mig till gruppträffen utan att skämmas ihjäl.

Vet fan inte hur man gör för att lägga upp bilder i inlägg längre? Det är ju borta från inläggssidan man skriver på? Någon som vet och som kan hjälpa mig? - Okej tar tillbaka det där, hittade precis..



Herrå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0