Time for an update!

Godmorgon fina.

Idag är en riktigt dålig dag för mig. Drömde en sjukt hemsk dröm inatt som kommer sitta fastpräntad i mitt huvud i flera dagar. Tur att Marcus är så sjukt glad idag. Ser ut som att han står och dansar i spjälsängen :)

Ska strax äta frukost, sedan blir det att slänga på sig mjukisarna och en knut i huvudet, dra på Marcus massor med kläder eftersom temperaturen nu står på -11. Ska nämligen träffa Ida och Lucas, vi ska gå till barnkällaren, måste kolla om det kanske finns någon tunnare overall som är mindre klumpig för lillen. Blir iallafall en smoothie och en knäckemacka till frukost. :)

Tror jag måste kila till min lilla pojk och byta blöja på honom, den hänger haha! :D
Är fortfarande sjukt trött sedan drömmen, så det passar extra bra att min käresta kommer hit och sover med oss inatt. Lite lugn och ro för själen + att det då inte alls är långt till helgen då vi ska hem till honom och mysa :). Ska banne mig ta med mig Marcus Pulka då, så vi får röra våra arslen ut och fota och åka pulka med Marcus!

Ikväll blir det stekt kassler med morötter och fänkål i ugn och en gräddsås till det. Blir nog gottans de :)


Här kommer lite randombilder upp. Allt ifrån sista måltiden boende hos mamma, till Marcus :)




Älskar och saknar dig massor mamma! Ikväll ses vi, på träningen visserligen, men ändå! :)
Skriver mer senare idag eller så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0