Godnatt!

God kväll!
Sitter uppe i mitt gamla vardagsrum och kollar på American Pie. Den första är fan den bästa. Om inte tvåan är bättre. Jag vet inte. Håller på och somnar, men kan inte gå och lägga mig ännu, min lilla älskling har precis somnat i sin gunga, tar jag bort honom därifrån kommer han säkerligen bli galen och vakna och skrika och sådär. Funderar på att gå ner och göra i ordning en flaska välling snart, så han kan käka lite mer innan han sover för natten. Då slipper han förhoppningsvis vakna mitt i natten för att käka!

Det är mest jobbigt för honom eftersom han är så sjukt hungrig då.. Det är väldigt svårt att göra upp sovrutiner för denne lille mannen, han har en väldigt stark vilja som inte alls går och rubba på. Fick honom iallafall att somna i gungan vilket känns bra. Annars hade han varit vaken minst en timma till.

Hoppas någon kanske är intresserad av min lilla bloppis, alla grejer är verkligen i bra skick, annars hade jag aldrig lagt ut dem för försäljning :) Kommer en drös med kläder till imorgon kväll, eller på onsdag på dagen. Får se hur mycket jag orkar göra imorgon när jag tränat med mamma :).

Eftermiddagen och kvällen har varit väldigt lugn idag iallafall. Har käkat god middag (mammas köttfärssås och spagetti), slappat i soffan framför tvn och snackat lite! Kollade på "Sofias änglar", jisses det var väldigt svårt att inte börja lipa vill jag lova :P.

Nä nu ska jag springa ner och göra välling, känns som att om bara några minuter kommer jag inte orka göra det längre så det är väl lika bra att gå ner och göra det nu :).

Sov så gott alla sötnosar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0