Galenskap

Blir GALEN snart!!!! Har sedan klockan halv åtta imorse (då min lilla fis valde att kliva upp på riktigt) letat efter en festklänning till 20 årsfesten men jag hittar fan ingenting. När jag väl hittar någonting så är det på en amerikansk hemsida och jag vet fan inte om jag vågar beställa därifrån! Billiga klänningar verkligen, men då kostar istället frakten så det känns onödigt att bara beställa en eller två klänningar för då kan man lika gärna köpa en dyr här hemma, åååh jag orkar inte! Ska gå och tina lite raggmunk nu som blir kvällens middag! Sedan blir det kanske en tripp till HC för att kolla på Kappahl och Lindex reor för att se om man kanske kan hitta någonting där! Vet inte ens om jag ska ha en klänning, eller ett par snygga byxor/leggings och en nice topp till? Känns ju som att man borde ha klänning, men det har jag bara hittat på den amerikanska hemsidan.... HJÄLP NÅGON!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0