Brottby

Dagen i all ära har varit lugn och skön, fick ett litet snabbesök av mormor och morfar vid lunchtid, de ska hjälpa mig med lite mysterier hos banken på måndag och jag hjälpte dem med att ta fram en dekal på Tottenham's märke. Gick alldeles utmärkt med dekalen, bankärendet får vi se hur det går på måndag ;).

Jag börjar faktiskt att tina upp lite nu, YEY! Kanske vågar springa och kissa snart då.. :P



Nåväl, hann iallafall spela lite Sims 2 (jävla äckel Origin som inte installerar mitt Sims 3..), mysa med Marcus osv. Vid tvåtiden kom älskade babe hem till mig, jag duschade, vi packade ihop oss och var iväg klockan tre. Vi var inte hemma hos Andreas för ens klockan var nästan halv sju! Visserligen stannade vi på Brottby's Pizzeria i en halvtimma och handlade i en kvart, men helvete vad kö det var!

Some pic's from Pizzeran




Väl hemma har vi bara gosat och kollat på tv. Ännu en bild på gullegosen!


Nej nu ska jag istället för att kolla på gråtfilm, kolla på Sveriges mästerkock här på datorn. Kärlek till Per Morberg, du står fortfarande högst upp på min 20årspresentslista! Bara tänk er en kram av den manlige mannen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0