BLOPPIS

Här kommer lite bilder på bebiskläder som inte längre behövs i mitt hem, eftersom min lilleman har växt ur dessa! Kommer upp lite kläder varje dag nu tills allt är ute här. Tänkte inte skriva ut några priser, eftersom jag tycker det är mycket enklare om man kommer överens om en eventuell prislapp med den som är intresserad :)

Men priserna ligger runt 10-50 kronor per plagg!

Kommentera på inlägget där plagget finns om du är intresserad/har frågor om plaggen!


Storlekar från vänster; 68 i den brun/gröna stickade tröjan, 62 i den svartvita baseballjackan, 62 i den marinblå/vita velourjackan.


T-shirts - Storlek 62 eller 68 på dessa.


Långärmade tröjor - Storlek 62 eller 68 på dessa.



4 pyjamasar, de vita är med fot, storlek 62.


Korta, långa, med/utan fot - pyjamasar storlek 56.


Två jättesöta pyjamasar i storlek 50.


Pyjamasar i storlek 68. Den blå och gröna är lite tjockare!


2 sparkdräkter, den blågula är i velour. Storlek 56 på båda!


Hängselbyxor, från storlek 62 till 74.


Två fina set, bodyn och byxorna till vänster är i storlek 56, setet till höger är i storlek 62.


Bodys i storlek 50. De till vänster är långärmade, de till höger är kortärmade/linnen.

Det är bara att kommentera här för visat intresse för något/några plagg! :)
Annars kan du mejla mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0