4 februari 2012

Godmorgon!

Har en enormt energisk son som skrattar, låter, ställer sig upp å snackar om vartannat. Å fort ska det gå!

Helst av allt skulle både jag och Andreas vilja somna om men det har vi redan försökt att göra och då attackerar han oss med sina iskalla händer i ansiktet. Vet faktiskt inte hur jag ska göra med händerna, ska jag låta honom sova med vantar eller hur fasiken gör man? :S

Dagen i all ära blir lugn, har inte pratat med J, men blir nog att jag går dit en sväng med lilleman för eventuell pulkaåkning?! Dock är det så sjukt mycket pudersnö så barnen lär försvinna haha.

Nu ska jag slänga en kudde på Andreas så han kan sätta igång en brasa :). Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0