3 februari 2012

Godkväll! Läskigt att just nu är klockan 23.23, eller nej inte alls läskigt (är ensam vaken i en stuga i skogen och ingenting FÅR vara läskigt så..).

Sitter här i soffan för mig själv - trots att mina älskade pojkar sittligger till höger om mig - är jag ändå själv. Funderar på att dra igång en riktig snyftare, typ "Jag saknar dig", eller kanske 50/50. Har inte sett den sistnämnda, så blir nog faktiskt den. Kollar iallafall just nu på "Bröllopsduellen" som om bara några minuter är slut. Å ja, där tog den slut.

Är fortfarande kallt här i stugan, trots att jag har på mig två linnen, en långärmad tröja, en utav babe's tjocktröjor, mjukisar, strumpor, tofflor, mössa!! och täcke haha. Förstår inte hur han klarar sig här på vardagarna då han dessutom är ensam. Stackars plutt.

Förut idag gick jag igenom en jäkla massa gamla kläder jag använde när jag var kanske 14-15 år. Hittade 2 koftor och en kavaj som jag älskade då och most likely kommer använda flitigt nu också.





Inga märkvärdiga kläder egentligen + att bilderna verkligen inte gör dessa rättvisa. Har även två t-shirts som jag inte riktigt kunde släppa ännu, som kommer användas i sommar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0