22 februari 2012

Godmorgon allihopa! Nu fungerar äntligen Sims 3. Awesome. Dock har jag inte något spelsug.. Kanske blir lite spel ikväll ändå hihi. Den vecka som har gått har jag och Marcus umgåtts med babe, fått hit soffan, blivit fotad för och varit med i tidningen Metro, ja, typ det :). Har handlat lite smått och gott under tiden och igår färgade Sanna mitt hår.

Skönt med lite ljusare färg, men tror jag ska färga det en gång till snart, lite åt det guldigare hållet! Får se om Sanna vill hjälpa mig igen hehe.

Vi kollade även på lite utlandsresor igår med Icka, får se om det blir någonting sådant eller om det mest är snack ;). Är Egypten ett land som är bra att åka till? Ser väldigt fint ut iallafall!

Har lite bilder att lägga in på datorn också, på mig och lilla skrutt! Tvingade Andreas att ta några bilder på Marcus och mig eftersom det är ganska tunt på den fronten..

EN VECKA KVAR TILLS JAG FYLLER SYSTEMBOLAGET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0