12 februari 2012

Godkväll! Inte prioriterat bloggen alls senaste dagarna nej, Marcus är fortfarande risig men nu på bättringsvägen iallafall, så dessa sagar har gått till att vara social mot familjen hos mamma, umgås med älskling och ta hand om Marcus. Vi sov kvar hos mamsen i fredags, fick mumsig middag (oxfilé, potatisgratäng och blue cheesesås), kollade på The Voice och sedan QX gaygalan. Resterande tid av helgen har spenderats med min lilla familj i min lägenhet! Jobbig natt/morgon både i fredags och lördags så borde väl sova nu men kan inte riktigt det ännu. Marcus vägrar käka välling när han vaknar tidig morgon nu eftersom det blir som en klump med slem i halsen, så det är bara upp långt innan tuppen, trösta, mata, trösta, mata och sedan vara vaken tills han bestämmer sig för att somna om i en och en halv timme, sedan upp igen och hosta så han gråter och hosta mer, sen bli lugn och leka lite, för att sedan bli ledsen återigen. Efter någon/några timmar av detta somnar han om, vaknar efter en timme, vill ha mat och sedan är det dag! Jisses jag borde verkligen sova.. :O Nåväl, tänkte slänga in en superfin önskelista i ett eget inlägg här snart! :) Fyller ju nämligen 20 den 29 denna månad (femte gången jag fyller år på riktigt sedan jag föddes för er som fortfarande inte förstått det hihi) så önskar mig stora saker, trots att jag blir oerhört glad för det allra minsta :). Önskar jag hade ett jobb så jag slapp önska mig sådana saker jag önskar mig haha.. Mycket önskar nu!!!! BRB puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0