Kärt återseende

Hello!
Mycket kärt återseende måste jag säga :) Höhö. Nä, tänkte iaf börja blogga igen. Börjar ju jobba i september, Marcus börjar på Falkboet om två veckor och min träning ska återigen starta, helt från början. Igen. Men det är bara att ta tag i mig själv nu när jag verkligen har chansen!

Hatar att jag glömt bort hur man gör fina designer, så jag har bett om lite hjälp. Än sålänge får ni nöja er med den jag har nu. Smått irriterande faktiskt.. Funderar på att flytta mina gamla inlägg till en annan blogg, så jag kan börja om på nytt här, men fortfarande ha kvar inläggen!

Nåväl, ska fortsätta kolla på The secret life of the American teenager nu, lär höras sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0