Whatever they do

Hejsan.
Sitter och lyssnar på Moa Lignell's nya låt "Whatever they do" akustiska versionen och bara njuter. Trots att Marcus är sjuk och vi inte är ute i det underbara vädret, så njuter jag. Ska alldeles strax ta tag i disken som skriker efter mig. Sedan blir det småplock runt om i lägenheten för att till sist dammsuga. Vid den tiden lär lilleman ha vaknat från sin tupplur och då blir det lunch för våran del :)

Senare idag kommer älskling och hämtar oss, så åker vi hem till honom över helgen. Blir nog mys, trots att han kommer jobba.

Beställde massor med foton igår på mitt älskade barn, samt lite andra bilder. Så när pengarna kommer in på kontot blir det till att köpa lite smått och gott för att sedan pyssla och fixa.

Nä nu är låten strax slut och jag måste börja med det inte så roliga men nödvändiga..



Hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0