Monster

Idag är den sämsta dagen på riktigt länge. Mitt natt har varit ett helvete, samma för Marcus. Eftersom Andreas ska jobba strax så har jag fått ta lillskrikarn helt själv inatt, vilket resulterat i två timmars sömn, kanske två och en halv timme..
Marcus är sjuk, riktigt snorig och vaknade upp med hög feber. Skulle ge honom en supp - inser efter en kvarts letande att de är slut. Redan då (efter en och en halv timmes sömn - kl var efter 2) förstod jag att natten skulle bli lång..
NU när Andreas åkt iväg för att köpa suppar och sen jobba går det jättebra att somna.. Jävla helvete!!! Ska på en jätteviktig arbetsintervju idag och jag är ett monster. Ingen bör prata med mig idag, ingen!

Ingen mening att säga att jag är en dålig mamma, för jag skiter fullständigt i vad ni tycker om det. Nu ska vi se om jag kan somna om. HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0