Värkar och Baby Shower

Godmorgon mina trogna läsare.. Förstår inte att ni fortfarande läser, men det är askul! Jag ska strax ta för mig lite frukost, för att sedan vakna till på riktigt och bege mig mot idrottshallen för lite "muntlig" orientering. Ja, ni hörde rätt.. Jag klarar inte riktigt av att gå runt/springa runt banan som är utsatt i skogen, kan ju knappt gå till och från skolan utan att vilja lägga mig ner och börja gråta. Nåväl.

Lillnisse var riktigt bökig och jobbig igårkväll, jag hade flera värkar och han rörde sig som Extreme på Grönalund. En kombination av dessa två skapar med andra ord lite småproblem för mig haha. Men, nu är han lugn, inga värkar heller.

Tänkte lägga upp en del bilder från min Baby Shower som jag hade i lördags hemma hos mormor och morfar! Riktigt fina vänner och underbar familj har jag verkligen. Det var riktigt mysigt, perfekt väder hade vi också, inte en droppe regn. Återigen tack för att ni alla kom, för alla fina presenter till lillnisse (och mig) och alla fina ord ni fick ner i gästboken! :)


Glad gravid tjej på sin Baby Shower!

Vänner och familj

Aggressiv salladsätning..

Ida, Daniel, Sandra, Jessica

Lite livemusik!

Sådan far, sådan son

Älskade mamma <3







Jag och lilla Lucas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0