Lite trist info om mig

Jag har insett att min senaste kyss: Var en trevlig sådan
Jag lyssnar på: Musik
Jag mår bäst när jag: Är omkring mina nära och kära
Den bästa krogen heter: Inte testat alla bra ställen än, kommer seeeenare
Jag pratar: Gärna!
Jag älskar/tycker om: Min familj
Min bästa vän(ner) är: Underbara
Min första riktiga kyss: Smakade jordgubbsfil
Jag avskyr när folk: Inte är sig själva
Kärlek är: Svårt, men fint
Någonstans, tänker någon: Åh, vilket gott fikon
Jag kommer alltid att vara: Mig själv
Jag är hemligt förälskad i: Ingen hemlighet om jag avslöjar! Nej men ingen, förutom RP
Sist jag grät var: Föll någon tår igår, finaste orden i gästboken till lillen
Min mobiltelefon är: Liten, rosa och gammal
När jag vaknar på morgonen: Är jag trött
Just nu tänker jag på: Mat
Bebisar är: Extremt söta!
Homosexuella är: Precis som alla andra?
Blondinbella är: Blond
Ikväll ska jag: Slappa och sova
I morgon kommer jag: Gå till skolan, sen plugga
Jag vill verkligen: Vinna lite pengar till lillgrabben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0