När man gillar svarta kläder, får man helt enkelt bunkra upp med färgglada nagellack!

Pigg tjej idag! Sovit sju timmar, kommer resultera i en tidig kväll senare, men ja, huvudsaken är att jag är pigg nu! Vaknade sju, låg och försökte somna om en stund, fungerade inte sådär jättebra så jag gick istället upp och värmde lite ravioli, ja ni hörde rätt. Ravioli klockan halv åtta på morgonen är fina grejer! Halsbrännan jag nu sitter och trilskas med, gör faktiskt inte så mycket, för jag fick äta ravioli till frukost :D Har sedan en timma tillbaka suttit och pluggat, har dock fastnat nu och vet inte hur jag ska gå till väga.

Ska jag fortsätta skriva och riskera att det bli skit och pannkaka, eller ska jag vänta med att göra klart, skicka in till min lärare och hoppas på att få lite hjälp och feedback så jag sedan kan på ett enkelt och bra sätt avsluta inlämningen?

Hur som haver så blir det nog så att jag skriver klart, skickar in, frågar om feedback och sedan ändrar om det inte är på tillräckligt hög nivå. Mina damer och herrar, jag hade nämligen tänkt att jag skulle fixa ett fett mvg i dramakursen. Mitt första och enda mvg, om jag klarar det vill säga. Det återstår att se.

Idag efter skolan (11-14.25) blir det antagligen att åka hem till Daniel, Ida och lilla fina Lucas en sväng, sedan kommer mamma och hämtar mig halv sex. Ska nämligen spendera helgen hos henne. Tillbaka till pappa på måndag och sedan stannar jag här tills jag flyttar permanent hem till mamma! Kommer sakna min fina fina utomordentligt världsbästa pappa, men han är ju bara tio minuter med bil från mig, så han kommer vistas hos mamma en del i sommar - och jag och bebis hos honom ibland! :)

Helt otroligt, visste ni (frågar alla utom Nikita för hon har stenkoll ;)) att jag nu på söndag går in i vecka 38?! Helt unbelieveable! Nästan så jag måste lugna ner mig med en godis. Jisses. Tiden bara flyger förbi och snart ligger jag där på förlossningen och önskar jag fick åka hem för det gör så inåthelvetes ont in and between down there you know.. :P Sedan vakna ur dimman och inse, fan jag har klarat av det här, detta är min lilla fina son!

Känner mig dock väldigt obekväm med att säga till att jag har haft värkar till pappa och mamma, när jag har dem. Jag vet inte varför men det känns väldigt konstigt att sitta och kvida framför dem. Trots det är det ju dem som kommer vara med på förlossningen så jag måste nog släppa mina hjärnspöken nu.

Nej, nu ska jag ta mig en godis från godispåsen och sedan återgå till pluggeriet :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0