Fett

Vet inte om jag är tillbaka, beror på vad jag känner för. Hade dock varit kul om man hade haft lusten att skriva, så man har någonting att se tillbaka till sen. Fast fan, livet är ju framåt, man ska inte leva bakåt. Filosofiska ord från en höggravid kvinna såhär på förmiddagen kommer antagligen att resultera i en dag full av analysering.

Livet då? Känns lite lättare nu, när lite tid har förspillts och jag gjort andra saker än ja, det där som var då. Nu sitter alla och tänker "vafaaan pratar bruden om" och jag säger såhär, jag älskar att skriva i kod för att förvirra folk, så precis så får det förbli!

Sitter och lyssnar på lite soft musik och förbereder mig inför en lektion i skolan. Sociologi. Hade hellre arbetat denna lektion än suttit på arslet mitt och lyssnat på mina gulliga klasskamraters redovisning, men man kan inte få allt här i livet som man vill, har jag märkt. Redovisning har jag på fredag, hälften kvar att göra, men fan jag jobbar bäst när jag är pressad. Har jag tur kanske jag får en knäpp nu och skriver lite. Beror på hur stor del av mig som är ogravid idag.

Nu har jag inte tid med det här, har några samtal att ringa, hörs!


Fett snygg, fett gravid, fett soligt. Fett lördag!

Kommentarer
Postat av: Sandra I

åååh vilken fin bild på dig gumman <3

2011-05-22 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0