En helt vanlig onsdag, bara lite ovanlig!

Halv tre snart, tiden bara flyyyyger fram. Sitter hemma hos mormor och morfar och knappar på deras tangentbord, låter så härligt haha.

Har varit på mammas jobb mellan 8.45-11-15, hälsade på alla som skulle hälsas på, åt en havreboll och pratade lite med trevliga människor. Sedan åkte mamsen och jag iväg till självaste Donken för lite lunch (kors i taket).

Mormor kom och hämtade mig och sedan dess har jag suttit och sorterat bebiskläder i storleksordning här, tusen tack till Åsa och Fredrik för alla fina kläder (och resterande saker jag även fick med)!

Snart ska jag och mormor åka och hämta ut ett paket med lite kläder till henne och mig, samt blir det en tripp till Lindex för att eventuellt byta ut ena baseballjackan till en pippitröja. Förutsatt att det faktiskt finns någon pippitröja där.. Vore lite kul eftersom dem är så sjukligt söta! :)

Lillen har sjunkit, vilket jag inte skrivit förut, men ja, nu är magen mer som en boll eftersom det blir lite komprimerat då han trycks mer och mer nedåt. Snart är det faktiskt dags!

Kanske skriver lite senare, beror på vart kvällen tar mig, plugg ska iallafall hinnas med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0