Who you are

Hallå!
Dagarna passerar, som om de är alla lika. Trots att det för var dag sker någonting nytt, någon säger någonting man inte hört förut, man hör en ny låt, pratar med nya människor, kanske har man drömt någonting under natten - bra som dåligt. Hur jag mår nu? Jag lever. Förkyld hela tiden och magens tyngd gör sig påmind i ländryggen, tröttheten, orkeslösheten. Annars är det underbart att vara gravid. Om man bortser från allt annat. Förväntansfull är jag. Väldigt mycket! Vet inte riktigt hur jag ska hantera känslorna heller. Har ju aldrig varit med om detta förut. Trots att jag har en del fixat till ankomsten, så finns det hur mycket som helst kvar att fixa ändå.

Jag lovar att jag ska lägga in en ny magbild snart, vet inte när jag gör det, men det blir snart. Det är verkligen kul att se att folk vill känna och fråga frågor om barnet och mig. Hade fem händer från fem olika personer på min mage för några dagar sen, det var kul! Var inte rädda att komma fram och fråga, jag blir bara glad :)

Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0