Torr mark

Måndagskvällen gryr. Trött som ett as är jag, men jag måste hålla mig vaken ett bra tag till för att inte vakna med tuppen imorgon. Börjar nämligen 13.50 imorgon. Kanske hinner med några avsnitt av Supernatural imorgon, men kommer nog kolla lite ikväll även fast jag inte riktigt borde göra det. Är nog de avsnitten som triggar igång mardrömmarna med alla dumma tankar och händelser.

Dagen har faktiskt varit bra idag. Mått rätt bra faktiskt. Inte riktigt hunnit satt mig ner för att tänka, kanske lika bra det. Intressant arbete nu på Sociologin, god lunch med två av de bästa, samt en snabb fönstershopping med fina Paula. Det känns tungt att tre av mina närmsta vänner ska åka iväg en hel vecka, men satan så kul ni kommer få! Trots att tiden inte lär räcka till riktigt de mina vänner egentligen vill göra hehe. Kommer sakna mina fina!

Kvällen kommer inte bestå av så mycket mer än tv/datorhäng i sängen/soffan. Ska gå å ta mig två mackor nu, Nisse sparkar galet mycket, kanske är han hungrig igen!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ska du döpa din son till Nisse?

2011-03-22 @ 11:26:18
Postat av: come on

Läs några inlägg ner...

2011-03-22 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0