The reason

Strax ska jag börjar göra mig i ordning. Vardagens rutiner, precis som alla andra har. Alla på olika sätt, men samma principer. Blir en kort dag i skolan, mellan 12.15 - 13.15. Sen går jag hem igen. Lägger mig i soffan och gör ingenting igen. Så roligt är livet för mig nu. Orkar ingenting. Bara är.

Ska hem till mamma idag, kanske ber henne hänga med till Media Markt. Funderar på att köpa någon tv-seriebox. Beroende på vad de kostar. Ska nog ringa dit innan faktiskt. Kanske åker med pappa istället, vem vet. Nu pladdrar jag bara på, utan någonting att egentligen säga. Ursäktar bitterfittan som träder fram här på bloggen. Ska börja med en grej som kanske får mig att bli lite gladare här. Får se om det ger någonting.

Bilder kanske börjar bli dags att lägga upp igen? Ni har redan sett den ett antal gånger på Facebook, men here it comes, once again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0