The old lady has left the building

Ingen skola idag heller för mig. Höfterna spökar fortfarande, känns som att jag gör bäst för mig genom att stanna hemma. Blir absolut ingenting speciellt för mig i helgen heller, kanske frågar mor min om hon känner för att köpa säsong fyra av Supernatural till mig. Om dessa mardrömmar slutar.

Vaknade inatt, alla mina vänner hade svarta ögon, usch fyfan. Somnade om igen efter en timma. Hatar drömmar. Borde åka in till stan någon dag snart, kolla på någonting att ha på mig på studentskivan som är den 4 april, inte speciellt långt kvar!

Idag ska jag göra precis som igår, ingenting. Skulle egentligen träffat en gammal vän, men vi får ta fikan någon annan dag!

Nu ska jag återgå till tvtittandet, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0