Orkar inte spela längre

Var på så sjukt bra humör idag, hela dagen och hela kvällen. Tills då jag lade mig i sängen. Var väl vid halv elva. Varför ändras ett humör så himla fort egentligen? Kan man verkligen kalla det för gravidhormoner varenda jävla gång det vänder? Då måste ju nästan varenda människa konstant vara gravida. Ja inte vet jag. Börjar känna mig trött. Sovtrött, men även trött på dig. Börjar komma nu. Men det kanske bara är bra. Faan alltså, inte bra tankar jag hade för mig idag, blir aldrig bra när jag tänker på det. Usch å fy. Nu ska jag bara hålla käften, för ändå ingen som har en aning om vad jag pratar om. Orkar heller inte förklara. Måste sluta skriva här när jag bara är på dåligt humör. Blir ju fasiken en PMSutanPMSblogg snart. Inte ok. Godnatt. Ska nog sova snart. Skit också. Du är bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0