Kollar Beck. Fett bra.

Är du singel? Ja.
Är du lycklig? Inte med allt såklart. 
Är du uttråkad? NeJ.
Är du ledsen? Nej.
Är du italienare? Nej.
Är du gravid? Ja.
Är du full? Nej, jag är gravid.
Är du en cooling?  Nä men jag är hungrig haha :).
Är du från Irland? Nej?
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Tyvärr inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag, eller nja jag vet inte.
Har du nånsin blivit sårad? Ja och fler gånger lär det bli.
Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Självfallet!
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, fast har kommit fram förr eller senare.
Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej :O
Har du haft en hemlig beundrare? Det kan inte jag svara på, eftersom en hemlig beundrare inte avslöjar sig själv? 
Är du kär? Nej.
Vill du gifta dig i framtiden? Om jag träffar någon det känns rätt med.

Kärlek eller lust? Kärlek.
Hår eller ögon? Ögon.
Katt eller hund? Katt.
Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Några få bästa vänner.
TV eller Internet? Internet, där finns det ju tvprogram!
Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola såklart! :D
Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? En lagom blandning.
Pengar eller lycka? Lycka.
Dag eller natt? Dag.
MSN eller mobil? Mobil.

Har du någonsin:
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Ja, när jag var mindre.
Brutit ett ben? Nej, inte ett enda!
Gjort nåt du ångrar? Ja det har jag gjort.
Hoppat Bungee Jump? Skulle jag aldrig få för mig att göra!
Ljugit för någon du tycker om? Ja.
Ätit en hel tårta? Nej, inte än ;)
Gjort bort dig offentligt? Ja, men de har väl alla gjort?
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte med mitt senaste ex.
Gråtit när ett husdjur dog? Ja det har jag. Brune.
Velat försvinna? Ja.

Vad såg du på tv sist? Scrubs.
Vems blogg läste du sist? Kenzas.
Vad åt du sist? Fil och flingor i skolan.
Vem pratade du med sist? Mamma.
Vad sa du? "Jag vill inte se den filmen, så sätter igång en annan i mitt rum" , typ.
Vem ringde du sist? Min älskade lilla chilenare <3
Vem messade du sist? Tim.
Vad läste du sist? Baksidan på en Beckfilm.
Vem pussade du sist? Mamma på kinden när jag kom hem.
Vem kramde du sist? Samma som ovan.
Vem bjöd du sist på något? Minns faktiskt inte.
Vad köpte du sist? Donken igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0