It's about letting go of the things you know isn't right

Ingen skola för fröken Jensen idag. Mina höfter hänger inte alls med mig, spelar ingen roll om jag sitter, står eller går. Att ligga ner fungerar, en stund men sedan måste jag byta position. Jisses, jag är verkligen inte skapt för sånt där längre. Hoppas det försvinner snart, lär inte bli av på ett tag nu ändå så. Nu hänger knappt jag ens med på vad jag skriver, men ni behöver heller inte förstå vad jag skriver. Jag bara babblar på. Som vanligt.

Hänt lite grejer sen jag skrev sist, ingenting jag känner att alla som läser ska behöva veta. Det ni behöver veta är att jag har haft det bra :). Dagen i ära kommer spenderas framför Supernatural, lite plugg ska även fixas. Måste duscha också. Sedan blir det bara att ta det lugnt.

Imorgon ska jag träffa en gammal vän till mig, var fyra år sedan vi sågs sist! Ska bli spännande men samtidigt lite läskigt, kände den tjejen fullkomligt då, nu har det gått fyra år sedan sist och mycket har hänt! Men jag tror att det blir skitskoj :).

Resterande dagar av helgen är än så länge oplanerad. Kanske träffar en kompis, får se lite! Annars blir det att umgås med familjen, har inte blivit så mycket denna vecka eftersom jag inte varit hemma.

Nu ska jag återgå till Supernatural igen, vi lär höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0