Hur doftar kärlek?

Godmorgon. Not. Inte en god morgon så långt ögat kan nå, det är inte någon bra dag idag heller. Knappt någon sömn inatt heller. Någonting är fel jag bara vet det. Tänker inte spekulera kring det, det tar för mycket tid. Det kan jag göra någon annan stans.

Dålig sömn, vaknat av borrande och hamrande två och en halv timma innan alarmet skulle ringt. Kul måndag. Lyssnar på riktigt fin musik iallafall. Lugnt, högt.

Borde äta någonting, inte för min skull utan för Nisses skull. Nej har inte bestämt namn, jag och pappa kallar honom bara för Nils nu haha. I do promise you, han ska inte heta Nils.

Fast hade jag velat det, så hade folks ord inte spelat någon roll. Men ändå. Nu måste jag hämta flingor, ska bara slänga upp veckans information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0