Uppdatering

Hejsan.. Förlåt för världens sämsta uppdatering från min sida. Har verkligen inte orkat. Men nu händer det ju faktiskt massa grejer nu! Eller ja, mer än vanligt iallafall..

Mitt nyår var väldigt lugnt, var hemma hos mamsen med Keijo, Jonas, Casper och Sampa. God mat, trevligt sällskap och singstar såklart! Somnade vid ett (men jag hann trycka i mig lite smörgåstårta också) och det var riktigt skönt att inte vakna upp bakis! Ibland är det härligt med alkoholfritt.

Dagen efter nyår blev det fylleslag hemma igen haha. Inte från min sida dock. Följde snällt med till O'learys på kvällen sen för några goda drinkar (alkoholfria såklart) och som sällskap. Har inga bilder från varken nyår eller dagen efter men ni får stå ut! Kom hem vid två och somnade som en stock.

Söndagen spenderades framför datorn och tvn. Var riktigt ofräsh haha. I måndags träffade jag söta Madde, vi fikade på John Chris på Drottninggatan och sedan åkte jag till Sandra och spelade tvspel tills vi däckade.

Tisdagen spenderades hemma hos Daniel och Ida. Hela dagen och kvällen faktiskt! Var riktigt mysigt, massor utav bebissnack mellan mig och Ida (samt massa annat) och tvspel med Daniel haha. Ska nog hälsa på Daniel någonting nu snart när han ändå är ensam. Fina människor det där! <3

Idag har jag varit med Madde igen! Vi gick till barnmorskan, fick helt plötsligt veta att jag skulle få höra hjärtslagen :D. Blev jätteglad och orolig såklart. Tog ett tag att hitta hjärtat, det är en livlig bebis jag har i magen min. Två sparkar och navelsträngen hörde vi när hon letade efter hjärtat :). Det var underbart att få höra!

Nästa vecka blir det ultraljud för mig, då följer kära mamma med och då får vi se bebisen! Vet inte om jag vill veta kön, något förslag vilket ni tycker?

Längtar tills jag får börja skriva såndär gissningslista på när bebisen kommer :D. Vad alla folk tror att det blir för kön (om jag inte tar reda på det) och när h*n kommer. Nu blev detta ett långt inlägg, ska fixa lite gott nu. Här kommer de två bilder som de flesta redan sett!

Vecka 18 (17+5)



TTYL <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker du ska vänta med att ta reda på könet, blir kanske mer spännande då vad det blir för något (a) <3

2011-01-05 @ 20:41:10
Postat av: josefine

Tycker också du ska låta bli att ta reda på könet :)

2011-01-05 @ 20:44:00
Postat av: William

Tycker du ska väntas med att ta reda på könet. Dom flesta jag känner har redan tagit reda på det om sina barn. Blir mer unikt och inte ta reda på det i dagen samhälle :D

2011-01-05 @ 21:11:40
Postat av: Cicci

håller med de andra. VÄNTA tills det är dags för bebisen att komma. Blir lite som julafton :)

och när du ligger där och bebisen kommer ut och doktorn eller barnsköterskan berättar könet är det bästa, så jag rekommenderar att du väntar men valet är alltid ditt :)

kram

2011-01-05 @ 21:16:15
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/
Postat av: bibbi

ta inte reda på könet!!! fatta vilken jävla överraskning, haha!

2011-01-08 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0