Underbar söndag

Gud vad lillkillen sparkar och har sig! Vill att mina nära och kära också ska kunna få ta del av detta underbara, men än så länge har bara jag känt sparkarna i magen min.. Hoppas på att de snart blir starkare så ni också får uppleva med mig. Har riktigt konstiga känslor just nu. Förstår mig inte alls på dem, hade iallafall en riktigt mysig kväll! Snarare hela dagen har varit mysig.

Sov en stund på eftermiddagen, gick till Primo med pappa, lillebror och farfar och åt mat. För deras dyra priser borde maten varit godare. Men jag tyckte ändå det var gott! Sen gick vi hem. Jag och pappa låg och kollade på handbollen i deras rum, najsigt värre att Sverige vann! Måste btw kolla upp när nästa match är..

Precis innan matchen tog slut gick jag till bussen för att åka till Heron City. Träffade Sofia där och vi kollade på filmen "Meet the parents: Little Focker" . I början var den lite seg, men när den kom igång var den jätterolig! Mycket sevärd. Tog sedan bussen hem och gick från centrum. Hade telefonsällskap hela vägen hem så var inte rädd alls som tur var hehe. (Är mörkrädd).

Nu när kvällen är kommen (natten typ), så kommer även tankarna fram. Gillar inte mina tankar någonstans. Gör jag inte si så kommer det bli så. Psykbryt nästa. Nåväl, ska väl sova snart tror jag, förhoppningsvis ligger jag inte och är hysterisk haha.

Nej nu ska jag sluta babbla på om ingenting. Ska tänka på dig istället hihi.

Kommentarer
Postat av: Cicci

nästa match är på tisdag kl 20,00 :)

2011-01-24 @ 13:19:59
URL: http://cjtvabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0