Torsdag

Godmorgon! Satan i gatan vad trött jag är haha. Det är väldigt irriterande att drömma om vatten, man blir så kissnödig på morgonen då. Det var tydligen "helt normalt" att drömma om vatten. Allt är normalt i graviditetens värld. Ganska fascinerande faktiskt.

Dagens planer ser ut såhär:
Kissa, äta frukost, kolla på Jurassic Park 3, duscha, fixa mig, åka till kusinerna, fixa i garderoben hemma. Fullspäckad dag! Sen beroende på vad klockan är får jag se vad jag gör de återstående timmarna på dygnet. Kanske träffar en kompis, ligger och sover eller spelar Sims. Vem vet!

Nu vill jag att det ska komma helt nya avsnitt av Bones!!! Innan jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0